Wczytywanie...
Komunikat*
  • Zmień rozmiar czcionki
  • Zmień Kontrast

Sukces to nie kwestia wrodzonego talentu,

błyskotliwej inteligencji ani szczęścia.

Sukcesy odnoszą ludzie przekonani o tym ,

że wciąż się mogą wiele nauczyć

„Carol Dweck, psycholog ze Stanford University”

Każdy uczeń jest zdolny, a wykrywanie tych zdolności jest bardzo ważnym zadaniem szkoły, czyli nauczycieli i wychowawców. Wiadomo, że tyle jest rodzajów zdolności, ile jest rodzajów ludzkiej działalności i każdemu rodzajowi działalności odpowiada rodzaj zdolności. Często jednak nawet wysokie uzdolnienia nie wystarczają do osiągnięcia sukcesu na miarę własnego talentu, jeżeli nie wiążą się one z rzetelną pracą i wsparciem ze strony nauczyciela. Dlatego też wdrażanie uczniów do systematycznej pracy nad własnym rozwojem stanowi szczególnie ważną część składową działań pedagogicznych dynamizujących rozwój ich zainteresowań i uzdolnień. Aby zmotywować uczniów do wzięcia udziału we wszelkiego rodzaju konkursach, trzeba umiejętnie wpłynąć na ich chęci, rozbudzić zainteresowania i pozytywne nastawienie do uczestnictwa w konkursach. Takie podejście nauczycieli Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Suścu pozwoliło uczniom zaangażować się  i uzyskać wysokie lokaty w różnego rodzaju konkursach.

Pliki do pobrania
Data publikacji 2022-06-22