Wczytywanie...
Komunikat*
  • Zmień rozmiar czcionki
  • Zmień Kontrast

Celem zajęć było wykorzystanie metody „laddering” i  zachęcenie uczniów do kreatywnego odkrywania podobieństw między językami co pozwoliło im dokonać  samodzielnej refleksji na temat własnej znajomości pierwszego języka obcego nowożytnego. Ponadto, aspekt „mistake-friendly classes”  uświadomił uczniom, że popełnianie błędów nie jest powodem do zawstydzenia, lecz jest to jedna z nieuniknionych  i naturalnych sposobów nauki języków. Opinie uczniów o innowacji:

„Zajęcia angielsko-niemieckie bardzo mi się podobały. Rozwinęłam słownictwo, dzięki ciekawej formie zajęć. Z przyjemnością uczyłam się języków oraz czekałam na kolejne zajęcia”.- Sandra

„Zajęcia angielsko-niemieckie były dla mnie czymś nowym. Uczestnicząc w nich mogłam podszkolić wiedzę z obu przedmiotów oraz nauczyć się nowych rzeczy z szerokiego zakresu. Rozmowa z ekspedientką w sklepie lub chociażby pytanie o drogę nie są już mi obce. Podobała mi się nietypowa forma nauki, przez wzgląd na obecne czasy. Mam nadzieję, że w przyszłości nabyte doświadczenie wykorzystam w praktyce”- Paula

„Chodząc na zajęcia niemiecko-angielskie rozwinęłam swoje umiejętności. Poznałam podobieństwa w wyrazach angielskich i niemieckich co ułatwia mi naukę. Zapisywanie wyrazów ułatwiło zapamiętywanie pisowni”.- Ewelinka

Krótka prezentacja wiadomości znajduje się w linku poniżej:

https://drive.google.com/file/d/1EgEdpwUv_fCFvJJUYVeRgqcstmg0dd5p/view?usp=sharing

Data publikacji 2021-06-24